kategórie článkov

streda 8. februára 2017

1 rituál, ktorý zmení tvoj život



Čítaš motivačné knihy ( tie najlepšie nájdeš u nás na eshope upbook.sk ), vytvoril si si svoju nástenku vízii, denne vizualizuješ a nevieš prečo k tebe ešte neprichádzajú tvoje vysnené veci? Dnes ti prezradím tajomstvo, ktoré ťa prinesie k tvojmu šťastiu.

Odkedy som sa pustila do podnikania, prežila som pády, mnohokrát sa zbierala z dna, mnohokrát premýšľala ako sa pohnúť ďalej, ako dosiahnuť to, čo chcem. Podnikanie mi dalo obrovskú dávku POKORY.

Pokora pred životom mi priniesla obrovskú vďačnosť. Od začiatku tohto roka som sa rozhodla ďakovať. Otvorene, nahlas, bez očakávaní.


Denne ďakujem ľuďom, ktorí mi v živote pomohli, poradili, či môj život ovplyvnili len svojou prítomnosťou. Ozývam sa ľuďom, s ktorými nie som dlhú dobu v kontakte, ďakujem im za ich prítomnosť v mojom živote, za momenty, ktoré sa môžu zdať úplne obyčajné, no môj život ovplyvnili len tým, že sa stali. Ďakujem ľuďom v obchode, ďakujem ľuďom, ktorí vyjadrujú názor (hoci s ním nesúhlasím). Otvorene, nahlas a bez predsudkov hovorím ĎAKUJEM.

Kedykoľvek ďakujem za veci ako dýchanie, myslenie, možnosť vyjadriť svoj názor, za pekný mail, za príjemné vstávanie, za možnosť žiť v tejto dobe,... Zaviedla som si zošit, ktorý sa stal súčasťou mojej kancelárie, kde si zapisujem pocity vďačnosti. Či už je to vďačnosť za pitnú vodu, skvelý obed, či opätovaný úsmev. Zapísanie pocitu vďaky trvá len pár sekúnd, no ten pocit sa tým vrýva hlboko do srdca.


Ďakujem za momenty života, ktoré menia môj deň, motivujú ma, či len tak potešia moje srdce. Píšem si ich na papieriky a vkladám do fľaše, ktorá obsahuje všetky významné momenty za rok 2017, ktoré zmenili čo i len kúsok mňa. Nikdy nevieš, ako jeden okamih zmení celý tvoj život.

A teraz ti prezradím tajomstvo. VĎAČNOSŤ a POKORA sú to tajomstvo, ktoré ti chýba k tomu, aby si zmenil svoj život a bol skutočne šťastný. Pretože vďaka nim ti život prinesie ďalšie chvíle, ľudí, veci, za ktoré môžeš byť vďačný.




                               Pamätaj

                  DOBRO priťahuje k sebe DOBRO.